Markedsanalytiker
Verv som
Gjengmedlem
Dette er en indikasjon på hvor mye arbeid vervet innebærer. Et gjengmedlem forventes å jobbe omtrent 10 timer i uken, funksjonærer omtrent 20 timer. Til gjengjeld har funksjonærer har noen flere goder enn gjengmedlemmer.
hos
Markedsføringsgjengen
Markedsføringsgjengen har fire avdelinger med sine egne arbeidsområder: info, marked, layout og web. Sammen har disse ansvar for Samfundets profil utad, derunder nettsiden www.samfundet.no.
Er du en tallknuser?
Vi søker en nysgjerrig og initiativrik person til en åpen og spennende stilling som markedsanalytiker i markedsseksjonen. Har du erfaring fra eller interesse for dataanalyse eller kvantitativ metode? Kanskje kjenner du til SPSS eller andre dataanalyseverktøy? I så fall ønsker vi å ha med DEG på laget for å løfte Studentersamfundets årlige markedsundersøkelse blant Trondheimsstudentene til nye høyder.
Sammen med resten av markedsseksjonen vil du planlegge, gjennomføre undersøkelsen, analysere datamaterialet og presentere dette. Etterarbeid vil bestå av fokusgruppe hvor vi går dypere inn i årets funn av undersøkelsen ved et bestemt tema. Markedsundersøkelsens resultater danner utgangspunkt for markedsføringsgjengens, og dermed hele Studentersamfundets, visjoner og strategier. Som markedsanalytiker blir du med i markedsseksjonen som jobber med Studentersamfundets kontakt med næringslivet, og er seksjonen hvor kontrakter underskrives, samarbeid innledes og spennende prosjekter og strategier utvikles. Markedsseksjonen er en del av markedsføringsgjengen som også består av de tre andre seksjonene info, layout og web, og sammen har vi ansvaret for den helhetlige markedsføringen av Studentersamfundet.
Et verv hos oss i markedsføringsgjengen gir deg venner, kontakter og en unik erfaring som er gull verdt på CV-en. Vi søker etter gjengmedlemmer, en stilling med en arbeidsmengde på omtrent 8-10 timer i uken, som kan se for seg å ta på seg mer ansvar etter hvert gjennom en funksjonærstilling. En funksjonær har flere arbeidstimer, men også mer eierskap i prosjekter som markedsundersøkelsen, og ikke minst flere frynsegoder. Hos oss i markedsføringsgjengen er friheten stor og mulighetene mange. En kommer langt med nysgjerrighet og motivasjon! Søk markedsseksjonen og gjør noe mer ut av studietiden din!
Prat med oss på stand, send spørsmål til oss på markedssjef@samfundet.no og søk markedsanalytiker! Alle søkere blir tatt inn til et hyggelig, uforpliktende intervju.
Vi ses!